Årshjul

Årshjul for 2024

Fastelavn: Vi holder fastelavn fredag d. 9 februar. Alle er velkommen til at komme udklædt. Vi slår katten af tønden - i børnehaven har vi tønder af træ og i vuggestuen har vi en paptønde.

Gallafest for skolebørnene: Fredag d. 26 april holder vi gallefest for de børnehavebørn som skal videre i skole i år. Gallafesten/afslutningsfesten ligger uden for normal åbningstid, hvor personalet fra børnehaven inviterer på aftensmad, dans og lege.

Blomsteruge: Uge 21 holder vi blomster/planteuge. Vi sår frø, som vi ser spirer og vi planter planter og blomster, som børnene har med. Børnene opfordres til at have en plante eller blomst med i løbet af ugen, som plantes ud på legepladsen i jord eller krukker.

Sommerfest: Vi holder en årlig sommerfest med fælles buffetbord og aktiviteter på legepladsen. Festen er for alle børn, forældre og søskende. Datoen meldes ud senere på året.

Halloween: 31 oktober holdes halloween i børnehaven. Børnene er velkommen til at komme udklædte.

Julearrangement: Hvert år i december inviteres alle forældre til juleklip, æbleskiver og luciaoptog.